Tražite posao? Dobro došli, na pravom ste mestu!
Stalan posao Administrativni radnik
NAPOMENA: Ovaj posao je istekao i možda više nije aktuelan!
Opis posla
Odgovornosti administrativnog radnika:
-Ažuriranje dokumentacije
-Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije
-Rukovanje korporativnom korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima
-Korišćenje tehnike koju radni zadaci zahtevaju (aparata za kopiranje, faxa i slično)
-Popunjavanje i arhiviranje dokumenata
-Odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i drugih dobara koji se troše na dnevnoj bazi
-Upravljanje kasom
-Komunikacija sa knjigovodstvom
-Vršenje elektronskog placanja
Neophodna znanja i iskustvo:
-Poznavanje administrativno-računovodstvenih elemenata poslovanja,
-Minimum 2 godine radnog iskustva na poslovima referenta administracije ili menadžera kancelarije,
-Odlično poznavanje MS Office programa,
-Poznavanje e-banking servisa
Kako se prijaviti
Možete se prijaviti na telefon 021/442-640 od 7 do 15 časova ili poslati imejl sa CV-em na adresu: office@hausmajstorihigijena.com.231 ukupno pregleda, 1 danas